fereshteye.tanhaei

قالب پرشین بلاگ


fereshteye.tanhaei
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان fereshteye.tanhaei و آدرس fereshteye.tanhaie.LoxBlog. ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امسال هم مثل هر سال بدون تو تموم شد
امسال هم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسال هم مثل هر سال نیومدی تو پیشم
کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده می شم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم
توو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و می خوام یادم بره هستم
من از همه ی دنیا دلگیرمو خستم

این عید رو نمی خوام من عیدی ندارم
این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز ، هر روز مثل دیروز
من حال دلم خیلی خرابه

احساس می کنم دارم دق می کنم اینجا
این خونه یه زندونه ، این خونه و هرجا

هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه
دق مرگ شدمو می خوام این دنیا نباشه

احساس می کنم دیگه هیچ راهی ندارم
من موندمو تنهایی با این دل زارم

می سوزمو می سازم ، من هیچی نمی گم ...
اما عزیزم عید رو تبریک به تو می گم ... love



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, ] [ 23:13 ] [ boshra ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگم خوش اومدي ................................................ كــــــاش آن گــــــــل بوته ي بــــي رنگ قالي ميشـــدم ميگذشتـــــي بر گلستانم شبـــــــي شايد مــلول مينشستــــــي خيره ميمانـــــدي به من غرق در افكار و روياهــــاي دور كــــــــاش دستي ميـــكشيدي روي گل برگ د لـــــــــــم آه بي جان مـــــــرا كاش ميديدي گــــــل بي رنگ قالـــــــي و طــــاق آرزو دارد بمـــــيرد زير پـــــــــــــــا ................................................
امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 73728
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 70
تعداد آنلاین : 1